loading...
عشق سرخ داغ
مدیریت

modiriyat

پریسا بازدید : 2 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند...گفته بودم مردم اینجابدند.دیدی ای دل شاخه ی جانت شکستند...ای عزیز عهدو پیمانت شکستند.دیدی ای دل حرف من بیجانبود ازبرای عشق اینجا جانبود.نوبهارعمررادیدی چه شد؟زندگی را هیچ فهمیدی چه شد؟؟دیدی ای دل دوستیها بی بهاست؟؟؟؟کمترین چیزی که میبینی وفاست!!!!!!!!!

خدایا.........

دلی گرفته دارم.هوای گریه دارم اما مجالش راندرام..دلم شکسته ودرد ازارم میدهد..اتش فاصله هاتنم رامیسوزاند......خداوندابگو که برگردد..............

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلبه ای داغ و پرعشق باقلبهایی عاشق......عاشق تپیدن....عاشق خدا...عاشق زندگی...عاشق عشقان سرخ..........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 172
  • کدهای اختصاصی